嘿,, 我暑假一定去到日本見你地 XDD
點解呢?!因為我好努力咁返工
我既生活就係返工>>訓覺>>食野>>返工
很充實^-^..... (- _ - )
雖然做到有D氣絕身亡既感覺, 但我捱得住, 當係為左你地..
(咩當呀,, 根本就係 = OO = )
食屎經理!係咁點我做野!!
比得個$15人工就點點點,, 慳點吧!
如果唔係去日本駛做你份工呀!
哼!!!!! 哼!!!!! 哼!!!!!!!!!!!!!!!!!哼哼!!!!

今日呀, 嚇鬼我呀!
無啦啦叫我去倉黎野,, 個倉係要爬梯上架...
佢話我後生所以要我爬..
咪癲啦,, 我平時係上格床落下格床都怯啦
仲叫我爬梯, 勁高喎唔該...
冇計啦, 唔爬驚比佢炒,, 爬就爬...
勁驚囉, 條梯搖下搖下咁...驚爆我喇...

落黎個野仲驚,, 基本上我唔知點講
好似跌落深坑咁.....痴線

好野聽日唔駛返,, 放假! !!! SAY YES!!! OH YES!!
YEAH!遲去阿丁屋企玩!好野!
原本以為自己要返工冇機會去..
點知而家日日返工11:30 AM就收工... =口=

ageha實在太令我感動喇""
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 chichion 的頭像
    chichion

    DAYS

    chichion 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()